Kai kurios naujos įmonės nuo pat pradžių nusprendžia pradėti finansavimą, o kiti yra priversti finansuoti savarankiškai dėl investuotojų susidomėjimo stokos arba verslo modelio, kuris neatitinka tradicinės rizikos kapitalo. FarmboxRx nusprendė paleisti programą, nes įkūrėjai Ashley Tyrner nepatiko patarimai, kuriuos ji gavo iš galimų rėmėjų.
Tyrner pasakojo „TechCrunch's Found“ podcast'ui, kad išėjusi rinkti pinigų FarmboxRx, tiesiogiai vartotojams skirtų produktų dėžučių įmonei, tuo metu turėjusiai išspręsti maisto dykumas, ji pastebėjo, kad rizikos investuotojai buvo suinteresuoti, ar ji sutiko nukreipia savo kompaniją į karščiausią šio momento tendenciją.
„Kiekvienas VC, su kuriuo mes kalbėjomės, bet kuris iš jų, kuris tuo metu mums iš tikrųjų buvo net labai malonus, norėjo, kad mes taptume maisto rinkiniu“, – sakė Tyrneris. „Mūsų dėmesys buvo ne tai. Mes nenorėjome peršokti į patiekalų rinkinį. Dabar, žvelgdamas atgal, tikrai džiaugiuosi, kad niekada nepritraukiau kapitalo ir iki šiol nepritraukėme kapitalo. Dauguma patiekalų rinkinių, žinote, pamažu mirė.
Vietoj to, bendrovė rėmėsi savo esamu modeliu, orientuotu į produkciją, ir tiekimo grandinę, kurią sukūrė pagal šią strategiją, ir sukūrė naują pajamų srautą.
Kai buvo paskelbta, kad pagal sveikatos planus 2020 m. bus galima pasiūlyti maistą kaip vaistą, FarmboxRx pasinaudojo. Bendrovė pradėjo dirbti su sveikatos planais, kad pasiūlytų savo dėžutes kaip prevencijos mechanizmą, kad sveikatos plano klientai galėtų naudoti maistą kaip vaistą. Tyrneris teigė, kad iš pradžių buvo sunku pereiti per biurokratiją ir laikytis reikalavimų, reikalingų dirbant su vyriausybės remiamomis sveikatos priežiūros įmonėmis, tokiomis kaip „Medicare“ ir „Medicaid“, tačiau galiausiai įmonė išsiveržė į priekį ir dabar dirba pagal maždaug 90 planų.
„Tai buvo labai, labai sunku įsilaužti į pramonę“, – sakė Tyrneris. „Išėjau ieškoti plano dirbti su mumis ir joks planas nenorėjo su mumis dirbti. Bet aš radau vieną Pensilvanijoje ir esu skolingas produkto vadovui, žinote, už savo karjerą. Ji pasinaudojo mūsų galimybe. Ir tada mes tiesiog perėjome prie kitų planų. Mes iš tikrųjų dirbame su didžiausiu penketuku, su kuriuo dabar dirbame.
Nuo tada, kai dirbama su sveikatos planais, dėžutėse ne tik tiekiami švieži produktai lėtinėmis ligomis sergantiems žmonėms, kuriems gali būti naudinga pati produkcija, bet ir naudotojams pateikiami patarimai ir priminimai, raginantys juos ką nors padaryti. Šiuose draugiškuose priminimuose naudotojai prašomi atlikti tokias užduotis kaip kolonoskopija arba akių tyrimas, kad būtų išvengta sveikatos problemų.
Tyrneris teigė, kad naudojant šį modelį bendrovė smarkiai išaugo, tačiau vis dar yra daug daugiau sveikatos planų, su kuriais reikia dirbti. Bendrovė jau daugelį metų domino investuotojus, o Tyrner liko įsipareigojusi kurti produktą taip, kaip norėjo. Dabar Tyrneris sakė, kad bendrovė pagaliau yra pasirengusi imtis išorės pinigų ir pereiti į kitą lygį.
„Taigi dabar esame tikrai geroje padėtyje, kad į įmonę ateitų tinkami investuotojai, kurie tikrai gali mums padėti pasiekti kitą augimo lygį“, – sakė Tyrneris. „Žinote, mes esame augimo stadijos įmonė. Dabar mes nebėra startuolis, net ir sveikatos priežiūros srityje.